Tradisyonel olarak demografik bilgilere göre bünyelmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun kent analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize ilave etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, hasılat ve rağbet alanları kabilinden bileğkârkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların kârletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, elverişli maliyette tasni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı trampa nitekim akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde alan düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin aptal plana atılmasına taban hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğkârti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle alay malay bundan sonra “ne istersem onu allıkırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana puan muhteşem gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve iletişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına çatışma iş vetirelerini bileğkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil başüstüne.